Veškeré moderní koberce nyní za nejnižší ceny na trhu. Nepropásněte šanci výhodně nakoupit. Platí do vyprodání zásob.
Zákaznická podpora:info@gazu.cz

Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, že vás naše zboží zklamalo nebo nenaplnilo vaše očekávání a rozhodli jste se ho vrátit nebo reklamovat. 

Zde si můžete stáhnout odpovídající vzorové formuláře, které nám spolu se zbožím zašlete:

1) Reklamační formulář ke stažení naleznete zde: Reklamační formulář

2) Formulář pro vrácení zboží můžete velmi jednoduše vyplnit on-line na tomto odkaze: On-line formulář pro vrácení zboží nebo si jej můžete stáhnout zde: Formulář pro vrácení zboží

  • V případě vrácení objednávky nebo její části jednoduše vyplňte a odešlete výše zmíněný formulář on-line nebo vyplňte stažený formulář a přiložte jej k zásilce nebo zašlete na info@gazu.cz 
  • V případě výměny zboží z vašeho rozhodnutí nás prosím kontaktujte na e-mail info@gazu.cz. Standardně je však případ výměny zboží řešen tak, že nám zašlete stávající zboží, které vám nevyhovuje a učiníte novou objednávku.
  • V případě, že se vám do rukou naším omylem dostane zboží, které jste si neobjednali (barva, rozměr, typ,...), kontaktujte nás na e-mail info@gazu.cz. Jednou za čas se chybička stane každému, mějte prosím pochopení :) 

Aktuální obchodní podmínky naleznete zde: Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné pro vaši objednávku naleznete ve vašem emailu ve zprávě v návaznosti na vytvoření objednávky. Zaměřte se zejména na kapitolu VI. Odstoupení od smlouvy. Nejdůležitější bod je uveden níže:

10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné (nesmí být znečištěno od jídla nebo jiných materiálů a tekutin, nesmí obsahovat lidské vlasy nebo zvířecí chlupy, nesmí zapáchat kvůli nevhodnému užití (kouř, plíseň aj.)) a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

Pokud nevlastníte tiskárnu a nemůžete si formulář vytisknout, poprosíme vás o jednoznačné identifikování vaší zásilky, kterou budete zasílat zpět na naši adresu. Přiložte alespoň napsané číslo objednávky a důvod, proč nám zásilku posíláte zpět, zbytek komunikace bude probíhat prostřednictvím emailové komunikace na info@gazu.cz 

Do emailu prosím uveďte následující pole (stačí zkopírovat, vložit a doplnit):

V případě REKLAMACE ZBOŽÍ:

Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení: …......................................…………….
Telefonický kontakt: ……………………………………..
E-mail: ……………………………………………………
Číslo objednávky: ………………………………………..
Číslo faktury: …………………………………………….
Datum nákupu: …………………………………………..
Reklamované zboží:
– NÁZEV dle daňového dokladu
– FOTOGRAFIE POŠKOZENÍ (pokuste se prosím přiložit do emailu alespoň 1 fotografii pro naši evidenci)
– POČET ks
POPIS ZÁVADY (podrobný popis reklamované vady):

V případě VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení: …......................................…………….
Telefonický kontakt: ……………………………………..
Číslo účtu, kam budeme peníze vracet: ………………………………………..
E-mail: ……………………………………………………
Číslo objednávky: ………………………………………..
Číslo faktury: …………………………………………….
Datum nákupu: …………………………………………..
Vracené zboží:
– NÁZEV dle daňového dokladu
– POČET ks
DŮVOD vrácení (nepovinné):

 

Pečlivě zabalené zboží odesílejte na naši adresu:

GAZU home s.r.o.
Nová Čtvrť 950
687 51 Nivnice
Telefon: +420 773 637 718

Děkujeme, že jste nám projevili důvěru, které si vážíme. Jsme si jistí, že při našem dalším společném uzavřeném obchodě již problém nenastane. Vždy se můžete spolehnout na náš osobní přístup k vám. Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě.

Tým GAZU.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení