Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, že vás naše zboží zklamalo nebo nenaplnilo vaše očekávání a rozhodli jste se ho vrátit nebo reklamovat. 

Zde si můžete stáhnout odpovídající vzorové formuláře, které nám spolu se zbožím zašlete:

1) Reklamační formulář ke stažení naleznete zde: Reklamační formulář

2) Formulář pro vrácení zboží můžete velmi jednoduše vyplnit on-line na tomto odkaze: On-line formulář pro vrácení zboží nebo si jej můžete stáhnout zde: Formulář pro vrácení zboží

  • V případě vrácení objednávky nebo její části jednoduše vyplňte a odešlete výše zmíněný formulář on-line nebo vyplňte stažený formulář a přiložte jej k zásilce nebo zašlete na info@gazu.cz 
  • V případě výměny zboží z vašeho rozhodnutí nás prosím kontaktujte na e-mail info@gazu.cz. Standardně je však případ výměny zboží řešen tak, že nám zašlete stávající zboží, které vám nevyhovuje a učiníte novou objednávku.
  • V případě, že se vám do rukou naším omylem dostane zboží, které jste si neobjednali (špatná barva, rozměr, typ,...), kontaktujte nás na e-mail info@gazu.cz. Jednou za čas se chybička stane každému, mějte prosím pochopení :) 

Pečlivě zabalené zboží odesílejte na naši adresu uvedenou v tabulce níže (uveďte NÁŠ telefon i e-mail, pokud to bude možné):

  Název  Expediční sklad GAZU.cz
  Adresa  Luční Čtvrť 1824, Staré Město
  PSČ  68603
  Kontakt  722866775
  Email  info@gazu.cz

 

Pro případné potřeby si prosím poznačte sledovací číslo vaší zásilky, abyste mohli cestu balíku sledovat, případně jej od vás můžeme pro naše potřeby vyžádat. Občas se stává, že se balík zasekne na nějakém depu, díky sledovacímu číslu tak můžeme předejít případným nesrovnalostem. 

Upozornění: Nedoporučujeme zasílat balík zpět na naši adresu pomocí Zásilkovny. Často se stává, že balík dojde zlomený kvůli úspoře místa, přelepený páskou Zásilkovna. Zboží však bylo tímto zničeno a my tak nemůžeme uznat vrácení zboží, byť jste odeslali zboží nepoškozené. Takové balíky budeme vracet zpět na adresu odesílatele. Přes Zásilkovnu doporučujeme zasílat pouze menší dětské zboží, rozhodně ne koberce, které téměř vždy dorazí přelomené. Ověřenou alternativou je e-balik.cz, vyzkoušejte.

Aktuální obchodní podmínky naleznete zde: Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné pro vaši objednávku naleznete ve vašem emailu ve zprávě v návaznosti na vytvoření objednávky. Zaměřte se zejména na kapitolu VI. Odstoupení od smlouvy. Nejdůležitější bod je uveden níže:

10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné (nesmí být znečištěno od jídla nebo jiných materiálů a tekutin, nesmí obsahovat lidské vlasy nebo zvířecí chlupy, nesmí zapáchat kvůli nevhodnému užití (kouř, plíseň aj.)) a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 

Děkujeme, že jste nám projevili důvěru, které si vážíme. Jsme si jistí, že při další objednávce již problém nenastane. Vždy se můžete spolehnout na náš osobní přístup k vám. Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě.

Tým GAZU.cz