Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení, všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Nevím
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení, všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Super, zboží dorazilo nepoškozené a rychle a super zabalené.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Naprostá spokojenost,vstřícné jednání a rychlost dodání.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
vše ok
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Velmi ochotně vyřídili mou objednávku po telefonu. S kobercem jsem velmi spokojený.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Spokojenost
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Objednávka vyřízená rychle a kvalitně.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Po objednání velmi brzké dodání !
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Dobré ceny, rychlé dodání
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Určitě zde nakupovat.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Objednávka byla vyřizována okamžitě, doručena včas. Skvěle fungovala i komunikace. Opravdu můžu jen doporučit.
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
velky nabidka zbozi,jednoduchost objednani,vcasne doruceni zbozi
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nemáme od vás žádné fotografie, abychom posoudili stav koberce. Je možné, že byl poškozen při dopravě, například pokud byl nadměrně zatížen při přepravě mezi ostatními balíky. Od nás koberce odjíždí vždy krásně srulované v ruličce. Mírné zvlnění je v pořádku, nadměrné zvlnění může znamenat poškození. Jak již bylo řečeno, bez fotografie pro vás v tento moment nemůžeme nic udělat. Kontaktujte nás, pokud chcete koberec reklamovat, samozřejmě s vámi případ projdeme od začátku až do zdárného konce. GAZU.cz
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
vše bylo ok
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Vše super.Rychle doručení.Zbozi v pořádku.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, nicméně již jsme si po telefonu vysvětlili, že z naší strany bylo vše v pořádku. Abych problém uvedl na pravou míru pro ostatní zákazníky, popíšu případ stručně dále. Zákaznici přišel email s potvrzením objednávky. Bohužel četla pouze předmět emailu, ale ne jeho obsah, kde bylo napsáno, že jelikož si objednala koberec, který není skladem, ozveme si jí až v moment, kdy koberec skladem bude, a to zhruba za 7 dní. Bohužel mezitím zákaznice stihla napsat, že s ní nekomunikujeme, i když jsme jí v potvrzujícím emailu jasně psali, že se ozveme při expedici. Paní se nakonec omluvila a požádala nás o stažení recenze, to bohužel my nedokážeme. Proto apelujeme na všechny ostatní, aby si skutečně četli celé emaily předtím, než budou dělat předčasné závěry. Nám to ušetří zbytečné negativní recenze a zákazníkům zbytečně vzniklé nepříjemnosti.
