Hodnocení obchodu

4,9 1505 hodnocení
5
1447x
4
33x
3
8x
2
3x
1
14x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 1.1.2025
+ Doručení až na místo určení. Doporučuji.

EO Avatar autora Expediční oddělení (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení, všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 31.12.2024
+ Možnost objednání a doručení.

Nevím
EO Avatar autora Expediční oddělení (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení, všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 27.12.2024
Super, zboží dorazilo nepoškozené a rychle a super zabalené.
EO Avatar autora Expediční oddělení (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 27.12.2024
Naprostá spokojenost,vstřícné jednání a rychlost dodání.
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 26.12.2024
vše ok
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 26.12.2024
+ Rychlost dodání.

Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 26.12.2024
+ Rychlost

Velmi ochotně vyřídili mou objednávku po telefonu. S kobercem jsem velmi spokojený.
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 25.12.2024
Spokojenost
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 25.12.2024
Objednávka vyřízená rychle a kvalitně.
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 25.12.2024
Po objednání velmi brzké dodání !
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 24.12.2024
Dobré ceny, rychlé dodání
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 24.12.2024
+ Zboží opravdu odpovídá fotografii a velmi rychlé dodání.

Určitě zde nakupovat.
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku. Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 23.12.2024
+ Dobrá komunikace

Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 23.12.2024
+ Možnost objednat délku na centimetry přesně.

Objednávka byla vyřizována okamžitě, doručena včas. Skvěle fungovala i komunikace. Opravdu můžu jen doporučit.
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 23.12.2024
velky nabidka zbozi,jednoduchost objednani,vcasne doruceni zbozi
Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 22.12.2024
- Koberec se nevyrovnal i po 10.dnech. Jsou na něm vlnky.

Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nemáme od vás žádné fotografie, abychom posoudili stav koberce. Je možné, že byl poškozen při dopravě, například pokud byl nadměrně zatížen při přepravě mezi ostatními balíky. Od nás koberce odjíždí vždy krásně srulované v ruličce. Mírné zvlnění je v pořádku, nadměrné zvlnění může znamenat poškození. Jak již bylo řečeno, bez fotografie pro vás v tento moment nemůžeme nic udělat. Kontaktujte nás, pokud chcete koberec reklamovat, samozřejmě s vámi případ projdeme od začátku až do zdárného konce. GAZU.cz
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 21.12.2024
+ Prima

Avatar autora (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 20.12.2024
+ široká nabídka zboží, snadné objednání
+ rychlé dodání

vše bylo ok
EO Avatar autora Expediční oddělení (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 19.12.2024
Vše super.Rychle doručení.Zbozi v pořádku.
EO Avatar autora Expediční oddělení (Administrátor) 7.1.2025
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z Avatar autora Zákazník (Heureka.cz) | 19.12.2024
- Během procesu nekomunikuje.

EO Avatar autora Expediční oddělení (Administrátor) 7.1.2025
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, nicméně již jsme si po telefonu vysvětlili, že z naší strany bylo vše v pořádku. Abych problém uvedl na pravou míru pro ostatní zákazníky, popíšu případ stručně dále. Zákaznici přišel email s potvrzením objednávky. Bohužel četla pouze předmět emailu, ale ne jeho obsah, kde bylo napsáno, že jelikož si objednala koberec, který není skladem, ozveme si jí až v moment, kdy koberec skladem bude, a to zhruba za 7 dní. Bohužel mezitím zákaznice stihla napsat, že s ní nekomunikujeme, i když jsme jí v potvrzujícím emailu jasně psali, že se ozveme při expedici. Paní se nakonec omluvila a požádala nás o stažení recenze, to bohužel my nedokážeme. Proto apelujeme na všechny ostatní, aby si skutečně četli celé emaily předtím, než budou dělat předčasné závěry. Nám to ušetří zbytečné negativní recenze a zákazníkům zbytečně vzniklé nepříjemnosti.

Ovládací prvky výpisu

1513 položek celkem