Reklamace a vrácení zboží
Mrzí nás, že vás naše zboží zklamalo nebo nenaplnilo vaše očekávání a rozhodli jste se ho vrátit nebo reklamovat.
1) Reklamační formulář ke stažení naleznete zde: Reklamační formulář pro vyplnění nebo tisk (formát docx pro Microsoft Word, Google Dokumenty aj.)
nebo
2) Formulář pro vrácení zboží můžete velmi jednoduše vyplnit on-line na tomto odkaze: On-line formulář pro vrácení zboží nebo si jej můžete stáhnout zde: Formulář pro vrácení zboží (formát docx pro Microsoft Word, Google Dokumenty aj.)
Pečlivě zabalené zboží s vytištěným formulářem (stačí nám i online formulář, ten se nepřikládá do balíku) odesílejte na naši adresu uvedenou v tabulce níže (uveďte náš telefon i e-mail, pokud to bude možné):
| Název | Expediční sklad GAZU.cz |
| Adresa | Luční Čtvrť 1824, Staré Město |
| PSČ | 68603 |
| Telefon | 792 444 970 |
| info@gazu.cz |
Pro případné potřeby si prosím poznačte sledovací číslo vaší zásilky, abyste mohli cestu balíku sledovat, případně jej od vás můžeme pro naše potřeby vyžádat. Občas se stává, že se balík zasekne na nějakém depu, díky sledovacímu číslu tak můžeme předejít případným nesrovnalostem.
Po přijetí balíku a prvotním zpracování od nás obdržíte e-mail, který vám potvrdí přijetí balíku do našeho systému. V případě reklamace máme 30 dní na její vyřízení. V případě vrácení zboží máme 14 dní na vrácení platby. Obvykle to však stíháme mnohem dříve, zpravidla do několika pracovních dní.
Doporučujeme tyto kurýrní služby:
- Kurýr GLS (resp. www.e-balik.cz), (za příplatek lze vyzvednout přímo na vaší adrese), (balíky s maximální délkou 200 cm), (vyplňujte dle hmotnosti ne dle rozměrů, viz obrázek níže; váha stačí odhadem, obvykle ne více než 10 kg)

- Česká pošta (o maximálních rozměrech se informujte na webu České pošty)
- PPL (o maximálních rozměrech se informujte na webu PPL)
- DPD (o maximálních rozměrech se informujte na webu DPD)
- Pro velké koberce s rozměrem nad 200 cm doporučujeme TopTrans.
Jednoduše napsáno: Balík k nám pošlete tím stejným kurýrem, který vám zboží přivezl a budete mít jistotu, že se k vám balík nevrátí například z důvodu přesáhnutí maximální délky balíku. Náklady na dopravu směrem k nám hradí zákazník, viz obchodní podmínky. Balík lze také doručit i osobně po předchozí domluvě (Uherské Hradiště). Balíky na dobírku nepřebíráme. Poškozené balíky nepřebíráme. Ledabyle zabalené balíky nepřebíráme. Dejte si prosím záležet na balení a pošlete k nám zboží zpět alespoň v takovém provedení, v jakém jsme vám jej doručovali. Posílat koberec bez obalu je nepřípustné.
Aktuální obchodní podmínky naleznete zde: Obchodní podmínky. Pokud již objednávku máte vytvořenou, obchodní podmínky platné pro vaši objednávku naleznete v příloze emailu potvrzující přijetí objednávky.
Důležitý bod z obchodních podmínek, kterému věnujte největší pozornost!
10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné (nesmí být znečištěno od jídla nebo jiných materiálů a tekutin, nesmí obsahovat lidské vlasy nebo zvířecí chlupy, nesmí zapáchat kvůli nevhodnému užití (kouř, plíseň aj.)) a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Děkujeme, že jste nám projevili důvěru, které si vážíme. Jsme si jistí, že při další objednávce již problém nenastane. Vždy se můžete spolehnout na náš osobní přístup k vám. Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě.
Tým GAZU.cz
